7.6.08

Ta ta ra ta ra ta ta...


Nakon nepuna tri meseca završila sam pletenje džempera. Ovaj džemper je zaista predstavljao za mene pravi izazov. Posle skoro petnaest godina dohvatila sam se pletenja, osim toga uputsvo za rad je napisano na engleskom, što mi je, priznajem ipak predstavljalo malu poteškoću. (Taman sam termine za tkanje pohvatala na engleskom, sad još i pletenje, mogu i da sastavljam mali rečnik ručnih radova:) Osim pletenja, prvi put u životu sam i vezla i baš sam se lepo snašla. Mislila sam da će to za mene biti špansko selo, ali uputstva i slike su zaista odlični, tako da mi ničija pomoć nije bila potrebna, pa mi se sada otvorio apetit i sve ne znam šta ću pre da radim.


Džemper je iz predivne knjige Kristin knits, iz koje sam poželela skoro sve da uradim. Po originalnom uputstvu džemper je trebao da se plete u krug, pa da se kasnije preseče, ušije cipzar i to bi bilo to. Medjutim, ja sam ga plela klasično, prvo ledja, pa prednjica, zatim rukavi i onda sve ostalo. Kad sam ga spajala ukapirala sam da bi zaista bilo bolje da sam ga tako plela, ali nisam imala hrabrsti, jer bože moj, a šta da sam morala da ga oparam, a ja ga već isekla?




Moram da kažem da sam jako, jako ponosna i da mi se užasno
dopada, ali... ima samo jednu "manu". Iako je pleten od pamučnog konca, džemper je jako topao. Moraće da prodje sigurno nekoliko meseci dok ne budem mogla da ga obučem, osim ako baš ne zahladi. U stvari, ako otputujemo negde na sever ili na planinu neću morati da čekam zahladjenje! Tanja

9 comments:

  1. Uvjerena sam da je jako topao, obzirom da si vukla niti iza rada, onda ispada kao da je pleten od duple niti, ne?
    Inače, moram priznati da ti se divim na hrabrosti da ideš plesti nešto tako šareno, mene je izmjenjivanje ovih nekoliko boja dovelo do ludila, ne znam kako bih se snašla s takvim uzorkom kao ti.
    Komplimenti!

    ReplyDelete
  2. Tanja - majstore!
    Malo vrucine se moze izdrzati zbog ovakve lepote od dzempera!
    Cestitam, stvarno imas cime da se ponosis! A i `manekenisanje` ti ide sve bolje i bolje!
    Pozz od Radice

    ReplyDelete
  3. Stvarno majstorski,nekad davno sam imala volje ( u stvari imala sam potrebe za samodokazivanjem) da se upustam u ovako komplikovane zahvate,ali sad bi me tesko neko na to natjerao :)) A ti si ga uradila i lijepo i brzo i stvarno imas razloga da prizeljkujes zahladjenje!!

    ReplyDelete
  4. Dakle...ti si stvarno strpljiva osoba kad si se prihvatila ovakvog izazova. Nema veze što je džemper puniji, kad zahladi baš će te lijepo ugrijati i tek tada ćeš biti ponosna na sebe. Bravo!

    ReplyDelete
  5. Čarobne boje. Taman će te na jesen grejati što toplinom, što sećanjem na šareno leto.

    ReplyDelete
  6. ja mislim da je ovo tesko izraditi.svaka ti cast! toliko razlicite boje ja bi se isgubila.

    ReplyDelete
  7. Hvala za komenatr na mojem blogu.
    Pulover je enkraten!!! Prava mojstrica si!

    Za vsak slučaj še moj poskus srbščine:

    Puno ti hvala za komentar na mog blogu. Baš sam bila iznenadžena in vesela.
    Džemper je divan! Bravo!

    ReplyDelete
  8. Thanks for your comment on my blog. Your blog is very colourfull. I love the things yiu made. Good luck

    ReplyDelete
  9. Thanks for your visit on my blog..so now I found yours too! Sorry I can't read a word of it but I love the pictures! And what a great knitted vest, so colorful!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...