25.9.08

Jesen...



Torbu sam konačno završila. Sa sve pletenjem u krug, pa naravno presecanjem, za koje sam mislila da će biti tiha jeza, ali sam morala da isprobam i naravno isplatilo se. Toplo vam preporučujem da to uradite. Pre nego što ću preseći makazama i napraviti dva pravougaonika, napravila sam dva, tj. četiri šava. Jedan običan, pa zatim cik-cak, pa još jednom cik-cak, i na kraju običan. Presecanje sam uradila izmedju cik-cak šavova. Žao mi je što nisam ceo postupak fotografisala, pa da se jasno vidi, ovako malo izgleda konfuzno, ali je u stvari vrlo jednostavno. Ništa se naravno nije oparalo, niti su očice ispadale, pletivo se ponašalo kao sasvim običan materijal. Na kraju sam torbu postavila da se ne bi isteglila od tereta. Uputstvo za rad možete pronaći ovde. Još nešto moram da dodam. Ako želite da radite ovakvu torbu, nemojte da je pletete od pamučnog konca kao što sam ja radila, jer je pamuk težak sam po sebi, a torba je ionako velika i to poprilično. Posle mi je tek kliknulo, ali bilo je kasno, u stvari mrzelo me je da param, a u svojim zalihama sam taman imala sve što mi je bilo potrebno, odnosno istu vrstu prediva, sa bojama koje sam želela.


U medjuvremenu sam naišla na lepu meliranu vunu i kupila taman za jedan običan ravan prsluk sa italijanskim izrezom. Pletenje brzo napreduje jer radim sa iglama broj 10. Za hladne zimske dane, da tetki (mislim na sebe) greje krsta:)!


I tkanje je došlo na red. Ovo će biti pončo, u pravim jesenjim bojama. Toliko za ovaj put, pozdrav
Tanja

9 comments:

  1. Torba je apsolutno fantastična! Stavila sam je na spisak, sjajna je!

    ReplyDelete
  2. Jako si lijepo napravila torbu, djeluje vrlo profesionalno napravljena. I ovo započeto tkanje vrlo obećava ... ovdje kod mene još uvijek svi u kratkim rukavima, pa me nekako ne privlače pletaće igle.

    ReplyDelete
  3. Torba je predivna !!
    Obozavam geometrijske sare, a i ova traka svuda u krug daje poseban smek. Tebi je odlicno ispala.

    I ja sam mislila da pravim stvari tako - sa tim prosecanjem - ali nisam skupila hrabrosti .... Ali kako ti kazes da je jednostavno, sad imam vise volje da probam.

    ReplyDelete
  4. Svi su ti radovi u bojama jeseni i već na prvi pogled djeluju toplo.
    Zanima me kako će ispasti prsluk, jer je vuna fantastična!

    ReplyDelete
  5. Vidi se da je zahladilo...sve manje smo vani pa se više i radi...
    Torba me ostavila bez daha!
    Vjerujem da će pončo izgledati fenomenalno jer mi je već i samo tkanje predivno!

    ReplyDelete
  6. Torba je 1A! Dakle uspjela si sa metodom presecanja :) Mozda cu i ja jednom skupiti hrabrosti za taj korak.

    ReplyDelete
  7. zbilja je vredelo pokusati, rezultat je vise nego savrsen!!!!

    ReplyDelete
  8. Torba je fantasticna.. Deluje vrlo impresivno s tom matematickom sarom

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...