28.2.10

Reciklaža

ili u meni još uvek čuči veliko dete? Ovog vikenda sam se igrala rolnama toalet papira. Ovo su rezultati:



Tri figurice i ogrlica u mornarskom stilu. Bar je ja tako vidim. Za ogrlicu još uvek ne znam da li da bude kraća ili duža, ali već ću videti kad za to dodje vreme. Da ne bi sve ostalo na rolnama toalet papira, ofarbala sam i kutiju "Zdenka" sira. Još uvek taj namazni sir zovemo "Zdenka":)!


Sigurno će naći svoju svrhu, jedino je šteta što nije malo dublja. Možda da probam da je napravim? No, kako god, ja sam uživala dok sam mackala, crtuckala, dodavala šljokice i lakirala. Rešila sam malo češće da se pozabavim ovakvom vrstom posla. Inspiraciju sam našla na ovom blogu.

10 comments:

  1. kako je sve kod tebe veselo i sareno... to dosta govori i o tvom duhu.... zato i volim da dodjem na tvoj blog :) veseo je...

    po malo ti zavidim i sto si jos uvek kako ti kazes veliko dete :)

    ReplyDelete
  2. lijepo si se zabavljala....i ja sam radila nesto od rolne, uskoro cu pokazati

    ReplyDelete
  3. Super! Kutija od zdenke mi je jako simpa.

    ReplyDelete
  4. mmmm...zdenka...mnogo su ti slatka ova djeca ispod!

    ReplyDelete
  5. Vaoooo, super ti je reciklaža. I ja po naredjenju manjeg mi sina sakupljala rolne. Sa tom razlikom da pojma ne bih imala šta sa njima a on je nosio u školu da u boravku nešto prave od njih. Svaka čast! Manja se devojčica (ona što joj se svidja kapa sa ušima) može i igrati sa princezama rolnastim :)

    ReplyDelete
  6. Jako su dobre princeze!
    Jedo vrijeme sam koristila te role od wc papira za najlon čarape.Išarala sam ih bojom,u njih nagurala čarape,tako su se manje derale jer je u toj ladici bilo i nekih drugih ženskih potrepština...najveći neprijatelj im je bila kopča grudnjaka,u roli im nije mogla ništa!

    ReplyDelete
  7. Ciao Tanja,dodji do mene ima nesto za tebe!

    ReplyDelete
  8. Ova kutija od zdenka sira dobro bi poslužila za kakva sitnice, recimo gumbiće, igle i sl. Ja u role wc papira i kutije od jaja sijem cvijeće ili povrće jer se kasnije može presaditi direkno u zemlju, ne treba ih vaditi jer se papir s vremenom razgradi.

    ReplyDelete
  9. Samo jedna je Zdenka! Kao i Eurokrem! Ma, kakva Nutela! Kaj god!
    Nedavno sam u kutijici Zdenke poslala neke cvijetice za narudbu i tak' sam bila ponosna na sebe kaj sam se toga sjetila!

    ReplyDelete
  10. malo je ljudi kod nas koji se bave art/reciklazom,moje cestitke tebi.Sa mojim djacima sam pravila divne umetnicke predmete sad zelim da to prosirim u svom regionu,u vidu edukacije.tvoj blog mi daje veru da cu uspeti,srdacan pozdrav

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...