5.12.11

Praznici - da ili ne


Ovih dana se nekako preispitujem. Razmišljam o praznicima, o frci koju donose, o dekoracijama, kuvanju (ne može bez toga), garderobi... Da li to meni ide na živce, ili sve radim u poslednji momenat pa me to dovede do belog usijanja i praznici i sve mi presedne i uvek budem mrtva umorna.
Ove godine sam rešila, ali zbilja sam rešila, da sve počnem mnogo ranije. Organizujem se na više frontova u isto vreme. Pravim jelovnike, osmišljavam dekoraciju, poklončiće, počinjem veliko čišćenje, tj. spremanje kuće. Polako i natenane... Kako bih sebi dokazala da ću ove godine stvarno sve da uradim drugačije, bez gužve i frke, sašila sam sebi haljinu-tuniku.


Kroj već vidjen, dobro mi stoji, može da bude i večernja toaleta za novogodišnju noć. Kad sam to rekla Velikom Poglavici, zblanuto me upitao: "A mi to nekud idemo, a da ja ne znam?" Ne, ne idemo, ali sam rešila da obučem nešto novo. Žute cipele imam, brošić cvetić sam napravila, ne mogu da budem baš skroz siva:)


Da li je razlog mom elanu ponedeljak, a ja uvek sve počinjem u ponedeljak ili je u pitanju moja omiljena izreka "red u ormanu, red u glavi"?

17 comments:

  1. Nadam se da ću slijediti primjer i početi sa pripremama za Božić na vrijeme, i onda na miru uživati u tim čarobnim danima! Iako mi se čini da uvijek ispadne obrnuto i nekako sve radimo u zadnji čas!
    Veliki pozdrav šaljem!:)

    ReplyDelete
  2. Dobra ti je izreka "red u ormaru, red u glavi"...samo kad bi uvijek tako i bilo!
    Kolko god krenula na vrijeme sa pripremama uvijek nešto ostane da se mora napraviti u zadnji čas i osjećaj strke je neizbježan i nekako mi se čini da mi žene jedva čekamo da ti dani što prije prođu!
    A s obzirom da imaš novu lijepu haljinu možda te i Poglavica iznenadi i izvede na neko lijepo mjesto :)))
    Lijep pozdrav

    ReplyDelete
  3. Ja u decembru ne znam gdje udaram. A ovog sam jos i dobro prehladjena, a ceka me i operacija zuba. Rodjendani, baletski nastupi, probe, probe, generalne probe, bezbrojno vezanje kose u pundje, kraj skole, godisnjica braka, xmas parties, koncerti onda i nova godina.
    Nego, da ti probas nesto malo uze? Ja mislim da bi trebala! Razmisli! Ljubac.

    ReplyDelete
  4. uuuu sto je dobraaaaa haljina,i bedz extra(bas zato sto je zut,obozavam),a sto se tice reda u ormaru,ma kakvom ormaru,u celoj kuci ako nema reda,(a nema nikad,gde to moze uz dete)onda ni ja ne funkcionisem,sve mi nesto fali vecito, :))))) I ja sam uvek celog decembra u frci,e sad nam je neverovatno lepo krenulo bas od 1.12. sa stomacnim virusima,rekoh dragom nam bogu ili me pribiraj ili me pustaj :))) Bozu sam rodila na Bozic,mozes misliti kakva je meni jurnjava i spremanje,i u pravu si,nama zenama tesko padaju sve te novogodisnje spremarije,ja se bas umorim,ali svakako to su lepi dani u godini... Pozdrav!

    ReplyDelete
  5. Kad sam već nervozna, daj onda da sebi tuniku napravim! Volim takvo razmišljanje :)
    Brošić je krasan, samo smiješak fali, pa nisu praznici smak svijeta! Ja se nešto mnogo i ne brinem, imam jednu jedinu želju, i ako se ona ostvari, ništa drugo mi neće biti teško!

    ReplyDelete
  6. Idem odmah složit ormar ;) Zanima me nastavak ove priče, ako bude sve kako si sebi zamislila, odmah napravi tutorial o organizaciji predblagdanskih aktivnosti ;)) Pozz!

    ReplyDelete
  7. Mnogo mi se dopada i haljinica i cvetic. Kombinacija boja je odlicna. A da znas da je i meni palo na pamet da bi valjalo ranije poceti sa svime. Onako lagano kroz decembar, pa da sto lakse i duze zadrzimo caroliju ovih divnih praznika.
    Nadam se i nekim lepim postovima :)

    ReplyDelete
  8. Kad sam prvi put čula da ćeš sebi praviti nešto sivo, bila sam malo zbunjena ... :)
    Ali sad vidim da je to sve opet skladno, šesno i ... ma BašBaš - da ukradem tu marku lokalnog megamarketa :)

    ReplyDelete
  9. Super, mnogo mi se dopada tunika, i cvet, žute detalje volim.
    Želim ti uspešne pripreme za praznike!

    ReplyDelete
  10. Obzirom da ja još nisam stavila u pogon svoju šivaću mašinu, pa taman da si sašila kuhinjsku krpu od mene bi zaslužila pohvale, moram podržati prijedlog koji ti je dala inkoknito - zaista, čemu vrećasti krojevi, pogotovo sada kada si planirano smršavila? Inače, sivo je nova crna kako kažu modni časopisi tako da si odabrala vrlo modernu boju :-)

    ReplyDelete
  11. @incoknito, romantales - znam ja da bih trebala da nosim uže, ali jednostavno mi ne ide:) Probala, pa sam sve sebe ubedjivala da mi bolje stoji, u stvari nisam morala da se ubedjujem - vidim, ali ne osećam se prijatno pa to ti je. Čak i kad omršavim ni to se nešto ne vidi naročito jer uvek nosim isto - široko! Možda kad odrastem:)))

    ReplyDelete
  12. Divna je ta siva u kombinaciji sa žutom, ali sam navikla na tebe, šljašteću, tj. u živim bojama. :)
    No, možda ta siva znači da u novu godinu ulaziš smireno? :)

    ReplyDelete
  13. Siva ti izvrsno ide uz boju kose! Šal mi je poseban a brošić još posebniji!

    ReplyDelete
  14. sto je dobra ovakva kombinacija boja... posebno mi je ovo...i cvetic je ekstra kreacija, bas mi se dopada...izaziva me bas....pozdrav i hvala ti i na komentaru... Srecna ti Nova... i punoooooooooooooooooo kreacija u njoj....

    ReplyDelete
  15. Svidja mi se izreka i veom aje tacna. Blog je fantastican! Pozdravljam ideje, kreativnost i ljubav prema tome! N.

    ReplyDelete
  16. Vjerujem da si bila učinkovita i zadovoljnija ove godine. Ja napravim listu prioriteta, kako poslova, tako i kolača... onda sve što ne stignem, vjerojatno je na dnu liste i nije toliko važno pa se s obitelji mogu posvetiti ukrašavanju i omatanju darova!
    Dakle, ovako elegantna dama mora biti uspješna u svemu kao u šivanju!

    ReplyDelete
  17. me gusto tu blog, quise seguirte y no me permite, puedes seguirme tu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...