13.3.14

Još jedna suknja

Otvorio mi se apetit. Za suknje.
A tek kad sam videla ovaj post, znala sam da ću sašiti još jednu suknju. Štepalica me je opet prosvetlela. Nisam ni pomislila da se kroj postave može iskoristi za suknju. I to baš za onakvu kakvu sam želela. Pošto sam se izvežbala na onoj težoj i komplikovanijoj ova mi je bila "mačiji kašalj". A i skriveni cipzar sam uvežbala. Hvala Snežo! (Sneža je moja drugarica i drži kurs šivenja u Novom Sadu i uvek ima beskrajno puno strpljenja sa mnom, toplo preporučujem.)


Materijal je pamuk, nešto čvršći predviđen za mebl štof. I širina mu je 2.80 m. Kupila sam ga, misleći da ću sašiti jednu veliku letnju torbu (i hoću, pošto mi ga je ostalo dovoljno), al' mi se suknja prvo prikazala;)))
E, sad kad ovo napišem, znam da ćete mi se smejati al' svejedno. Suknju sam sašila sa postavom, jer ne znam kako ide bez postave, tj. ne znam  da obradim pojas i šta sa čim ušivam, prišivam i spajam. (bilo me sramota da Snežu maltretiram, al' nikad nije kasno!) Mlada sam, naučiću, ima dana...


Kako god, kroj za "Zlata" suknju je multipraktičan i vredi svake pare. 3 varijacije suknje + postava koja je isto suknja, iiihaaaj, ku'ćeš više:)))!?
Sad je moje sviđanje još veće...

11 comments:

  1. Jaooo, kako je lepa suknja. I kroj i materijal.
    I baš mi se dopada ovaj kroj. Sigurna sam da lepo stoji, ali vidim ti se ovaj put nisi fotkala u suknjičici, ne znam što :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razlog je vrlo prozaičan, ćerku mrzi da me fotka;))))

      Delete
  2. Preslatka je suknja!
    Nekako mi leži za sve prilike i sve ukuse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već sam je nosila i lepo može da se iskombinuje!

      Delete
  3. I meni se sviđa, jakooooo...dezen mi je fantastičan...drago mi je da ti se otvorio apetit i nek potraje čim duže, jer odlično ti ide!
    Lp

    ReplyDelete
  4. jako je lijepa. taman imam jedan stolnjak, stari, koji planiram prenamijeniti :) hvala na ideji

    ReplyDelete
  5. Odlicna suknja,oduvek sam zelela da naucim da sijem :)
    http://prolecamiris.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  6. Bogami ,profi.I talenat za šiće i koliko vidim dobri učitelji.E da mi je ta Sneža u Požarevcu.Nego da ja nekako dodjem malo do Novog Sada ,da smtam ćerki studentu u stanu ,pa da se i ja malo pridružim Snežinoj grupi jer učim samo preko neta.Bravo:))

    ReplyDelete
  7. Suknja je čista desetka!
    Meni inače ove suknje stoje. Jedva čekam da se vratim u postporođajnu kolažu pa da sašijem jednu za sebe.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Odličan print i baš lepo i pedantno urađeno :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...