14.4.10

Cipelice




Dugo vremena već želim da ofarbam cipele, ali sam stalno odugovalačila. Bila sam u velikoj nedoumici koje boje da koristim, da bi cipele preživele kišu. I smislila sam rešenje, a vreme će pokazati da li sam bila u pravu.
Naravno bila sam u "Outletu na tavanu" (do sada sam ga zvala butik, a sada ću malo da se modernizujem), i pronašla cipele za malu Indijanku koje ona nije htela da vidi očima. Razlog je vrlo jednostavan: to nisu cipele za devojčicu! Braon, stare i nikakve, ma ni da čuje za njih, nije htela čak ni napolje da ih nosi. A cipele boli glava, mislim se ja. Koža iznutra, koža spolja, ali džabe. I na sreću nisam ih bacila.
Pre nekoliko dana naletim na dva bloga u kojima pišu o farbanju cipela, tj. sandala. I rešim da uzmem stvar u svoje ruke. Dohvatim se akrilnih boja, pomešam ih sa ostacima farbe za krečenje (za fasade) i navalim.
Ovo je rezultat:


prva faza



na Indijankinim nogama, sa sve ručno radjenin pertlama

Svi zadovoljni, ja se ohrabrila da i jedne svoje cipele "žrtvujem". Šta ću, mladost ludost:)!

18 comments:

  1. Kako su dobre!!! Imam i ja jedne, mislim, odma' idem da proverim da ih nisam slučajno bacila.

    ReplyDelete
  2. Wow!! moje cipele se nemogu usporediti sa ove! Bravo! Fantasticne su! Prekrasne!!!!

    ReplyDelete
  3. waooo... :) i ja mogu samo kao i Drenka da kazem...
    Divno si ih iscrtala :D

    ReplyDelete
  4. ovako dobre cipele ne bi našla ni u jednoj trgovini! svaka čast! ja sam oduševljena maksimalno!

    ReplyDelete
  5. ooooooo... super su :) Nadam se, da je Indijanka prezadovoljna (kao sto bi trebalo :)

    ReplyDelete
  6. Vaoooooooooooooo, ovakve bih i ja nosila!!!!!!! Odlične su!!!! Mogla bi ih prodati za dobre novce (vid' materijaliste ;) )Svaka čast na mašti i uloženom trudu koji se, vidim, isplatio jer je na indijankinim nogicama!

    ReplyDelete
  7. Eto, trebalo se samo snaći! I, mala Indijanka ih sigurno rado nosi. Mora da je nagovaraš da ih skine pre spavanje! ;)

    ReplyDelete
  8. Koja razlika! Ovo je pravi primjer before&after. Super izgledaju!

    ReplyDelete
  9. Ti si definitivno vrlo kreativna žena, obzirom na raspon tvojih ostvarenja, od presvlačenja kutijica sira do obnavljanja cipela! Veseli me da je dijete zadovoljno!

    ReplyDelete
  10. I moja mini-Indijanka kaze "necu tu boju, tamna je", a ne Iva, sta se cudis, pametna deca! A ti sada lepo da kontaktiras Birkenstock, pa da oslikavas i njihove sandale i papuce kao Heidi Klum :-)
    PS. Btw, imam jednu ideju sta mi je potrebno za detetovu sobu, mogle bismo da se cujemo, verujem da bi tebi sigurno nesto palo na pamet kako to da ostvarim.

    ReplyDelete
  11. Rezultat je fenomenalan, a nagrada te očekuje na mom blogu.

    ReplyDelete
  12. ideš!
    fantastično! Prvo Drenka pa ti ... već vidim da je to novi decoupage!

    ReplyDelete
  13. Odlično, važno da je mala indijanka zadovoljna, a ti se definitivno kandidaraj za before and after blogove.

    ReplyDelete
  14. Kako su fantasticne,podsetila si me na moje srednjoskolske dane.Tad su se nosile one kozne "spenserice" i ja sam ih ofarbala tusem u boji mama samo sto nije pala u nesvest.O profesorima da ne pricam...Super si osvezila cipelice odusevljena sam.

    ReplyDelete
  15. Genijalno!!! Odusevljena sam!!!! Probacu i ja!!! :)

    ReplyDelete
  16. Ma, koja je ovo ideja, odusevila me smjesta toliko, da ti moram cestitati na inspiraciji! Prekrasne boje, a i vidi se da su cipelice uradjene s puno ljubavi. Tvoja Indijanka je s njima na nogama sigurno postala vec Prva Dama. :-)
    Pet plus! Sto se ne specijaliziras na bojanje cipela? Zamisli koliko odbacenih i nevoljenih cipelica ima na staroj krami ili na tavanima. Jedan sareni dodir tvojih kreativnih ruku i one ce sigurno imati potencijal da postanu Kult-Objekti!
    Lijepi pozdrav. Snjezana

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...