11.8.13

Haljine, tunika, torba...

Kad je bilo ovo ludilo od vrućine ja sam sedela za šivaćom mašinom. Bila sam vrlo produktivna i za deset dana sam sašila tri haljine, jednu tuniku, dvanaest jastučića za stolice na terasi, dve torbe i to je to. Još uvek me drži želja i volja za šićem. Nekako sam se uvežbala i sad se usuđujem da radim i nešto komplikovanije. Nekad se neke stvari jednostavno postave na mesto same od  sebe. Čučnu. Ili jednostavno moraš da sazriš. E pa tako i ja sa šivenjem. Konačno smo kliklnuli, mislim šivenje i ja:)))
Dakle, evo mog šića:




Sada imam pet haljina istog kroja. Evo ih ovde, ovde i ovde. Šta da radim, kad mi se model  mnogo dopada. Prijatna, lagana, široka, za ove vrućine dušu dala. Treću ovakvu haljinu sam šila drugarici. Bogami je ona to svojski odradila. Izvadila je kroj za sve tri haljine i lepo isekla, moje je bilo samo da spajam, tj. šijem. Inače, vađenje kroja i sečenja materijala je meni noćna mora. Mislim, nije mi teško, u stvari jeste teško, leđa me đavolski bole i kada nešto šijem, uvek jedan dan krojim i sečem, a drugi spajam. Sad imam šegrta, pa neće biti problema (psovala me u sebi, garant:)))! 
I ovaj plavi materijal sam kupila da sašijem haljinu, ali sam se predomislila. Čini mi se da ne bi bilo baš normalno da sašijem i treću istu haljinu odjedanput. Ovo je nešto između haljine i tunike, može da se nosi sa majicom ispod, a i ne mora. Dušu dalo za kombinovanje, a i uz moju crvenu kosu ide odlično.


 Ova plava velika lanena torba bi bila brzinski projekat da nisam malo vezla na njoj. Mislim da joj to baš daje čar.



 Ovakvih dvanaest jastučića sam radila dva dana. Moja draga komšinica mi je pokazala caku kako i čime da napunim jastučiće da imaju lepo držanje i formu. Kad se peru samo se ubace u mašinu, nema skidanja navlake. Ukratko: sašije se postava od koflina i u njega  se stavi sitni sunđer. Jednostavno za šivenje, ali je proces dugotrajan. Sad mi je žao što nisam fotografisala sve korake u izradi pa lepo pokazala, ali drugi put. Morala sam da se koncentrišem na šivenje, jer nisam od onih što mogu da rade dva posla odjednom:)))


U ovakvom šivaćem raspoloženju sam još uvek, ali ni pletenje ne zapostavljam. To je tema sledećeg posta!
A ako se neko zapitao zašto toliko šijem haljine, odgovor je vrlo jednostavan: ugojila sam se i nemam šta da obučem. Iz istog razloga me i ne vidite na fotografijama;)))) A ako i omršavim, opet mogu da ih nosim, samo što će da stoje još bolje....
Oduvek sam bila multipraktična. Čini mi se da mi je to jedna od boljih osobina....

7 comments:

  1. Jos uvek ne mogu da verujem koliko si stvari sasila za samo 10 dana! Ja bih skroz poludela od tolikog sivenja. Posto znam koliki je posao sve to izrezati i zatim sasiti, svaka cast za sve sto si uradila! Tvom muzu je definitivno upala sekira u med :)

    ReplyDelete
  2. Naravno da te nisam psovala :))) Pckristina je ulepšala i olakšala posao, klima je radila, lepo smo se družile, dobile burek i još sam otišla kući s haljinom :))) Pre će biti da su tvoji ukućani psovali nas :)

    ReplyDelete
  3. Vredno pohvale u svakom smislu .Prelepo,meni se posebno dopadaju jastučići i vez na torbi . POzdrav

    ReplyDelete
  4. Kakva produktivnost!Svaka cast!Sve je vrhunski i moje boje.Mogla bi ti to da unovcis.Taj kroj stoji svima koji su 50+:))Kad ti dojadi ta sa kruzicima i ona zelena mozes slobodno da posaljes za Pozarevac.Ne bih se ljutila.Ha,ha Puno pozdrava:))

    ReplyDelete
  5. Odusevim se do besvesti kad ugledam ovako lepo, uredno sasivene stvarcice, to sad skoro niko ne radi, izumrece nazalost daj divni zanat :(
    p0replavise nas Kinezi sa njihovim boflovima, a i da hoces da sijes, nestadose prodavnice sa materijalima. Ja vec danima jurim po Bg-u trazeci neke tufnaste materijale, vise i nije vazno koje su boje ili sastava, samo da su tufnice :)

    Gde ti nabavljas materijale za sivenje i da nisi mozda negde videla nesto tufnasto ;)

    ReplyDelete
  6. Sve pohvale na ovako divan i ozbiljan rad i samo nastavi, ne prestaj sve dok imas zelju! Razumem te sto se tice ljubavi prema jednom odredjenom kroju tj modelu, i ja sam takva i bila bi jos "gora" kad bi imala vise vremena. SUper si i samo nastavi

    ReplyDelete
  7. Tvoj rad je prepoznatljiv, originalan i fantastican. Kako i sama tezimslicnom stilu odevanja, a i sice mi je omiljeni hobi, razumem napade kreativnosti,te za tako kratko vreme uraditi ovakve fantazije! Svaka cast, veliki pozdrav iz Nisa, Raki..
    p.s.ponovo radi blog:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...