30.9.13

Ba(la)klava

Ako ste pomislili da ću o receptima, prevarili ste se. Tu temu vrlo uspešno zaobilazim;)))


Elem, ovo je kapa koja se zove "balaklava" . Godinama znam za nju, ali sam je sve vreme zvala "baklava" i uopšte mi nije bilo jasno kakve veze imaju baklava i kapa. Dok mi se jedan dan nije prikazalo:)
Ne zove se baklava, već Balaklava, pa mestu u Rusiji gde se odigrala Sevastopoljska bitka. A zna se kakve su zime u Rusiji, pa shodno tome i ova topla kapa. Ovih dana se nešto priča o vrlo hladnoj zimi. pa da se ja pripremim za svaki slučaj;) Jest' da malko grebucka, al' da se izdržati. Ja nemam osetljivu kožu, tako da nije frka.
Kad me je muž video juče sa sve kapom, pitao me je da li ja to menjam zanimanje;)))
Sin je izrazio želju za istom (u crnoj boji), ali će ostati uskraćen po tom pitanju....
Recept je ovde.

E, da! Kod nas ove kape zovu "fantomka"!  Ovo mi je bilo samo uigravanje, sada slede improvizacije...

10 comments:

  1. i meni su trazili ovu kapu da ima pravim :)
    super izgleda ova tvoja
    nisam znala da se tako zove :D
    http://dianacvjeticaccessorize.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ne znam što bih ti rekla na ovu kapu, ono, cijenim trud i sve ok si isplela, ali možda bih to nataknula na glavu da vozim traktor negdje u Rusiji a i u tom slučaju bih dobro razmislila ;-) ... jedino ako ti ova priča o pripremi za hladnu zimu nije samo izgovor, a kapa zapravo predstavlja rekvizit u nekim kinky igricama sa Sinišom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha! Da znaš da sam i ja to prvo pomislila :-D
      U svakom slučaju, za Tanju nema zime :)

      Delete
    2. Vidi, savršeno mogu da te zamislim na traktoru u ruskoj stepi:))))
      A kapa kao rekvizit - teže malo;))) Mislio bi da imam bradu i brkove:)

      Delete
    3. Ovo sa mnom na traktoru odlučila sam protumačiti kao kompliment, jer inače opasno dovodi u pitanje kakav dojam ostavljam ;-)

      Vidim ja da na krivu adresu upućujem komentare o kinky igricama, kapu na njega, ne na sebe! Znam da te SIniša voli, ali teško da ćeš salutirati njegovom generalu s tom kapom na glavi ;-)

      Delete
  3. imala sam balaklavu kao mala, doduše neka dječija verzija, crvena, vesela, sa pomponom...šta da ti kažem, ta je kapa bila jedna od većih trauma iz djetinjstva. za moju mamu pun pogodak jer nije morala da me ušuškava i brine se da će mi se smrznuti uši ili vrat, a za mene kao maska za mučenje.
    doduše moja je imala malo veći otvor, ali ipak...brrrrrr!!!
    :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sećam se tih kapa. Ja ih nikad nisam imala, pa zato sad nemam traume:)))

      Delete
  4. i ja sam imala nešto slično, samo da je bilo lice sasvim otvoreno. a za ovo me moj otac več neko vrijeme žica.

    ReplyDelete
  5. Izgleda da se ovaj model dopada samo klincima i dedama:)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...