14.12.09

Novogodišnje radosti



Polako sam počela da se pripremam za predstojeće praznike. Nešto sam "udarila" u eleganciju. Srebrna me drži još od prošle godine, samo sam sada dodala i rozu. Jedina stvar koju sam kupila je ova deko saksija, a ostalo je sve iz čarobnih zaliha. (Tračice, šljokice, konus od prediva, svećiće, farba je srebrna za sulundare, korišćena letos za farbanje tepsije za roštilj.) Samo mi još treba neki materijal srebnkasto rozi da sašijem stolnjak i postavim dekoraciju.


Nisam baš u eko fazonu, ali tako ispada! Naravno imam i pomoćnika, ma šta pomoćnika, glavna je.

Želim još puno stvari da uradim, toliko ima divnih i kreativnih ideja. Po ceo dan bih mogla da "visim" na netu i da razgledam. Ali ako puno budem gledala ništa neću uraditi, zato na posao!

13 comments:

  1. Nisam znala da je roza novogodisnja boja :) :)
    BRAVO za pomocnika, sjajno izleda venac, bas profi !

    Uh, i da, pricaj mi o tome, kako je lako sve gledati na netu, a treba dici guzu sa stolice i uraditi nesto :) Evo ja cu odmah !

    ReplyDelete
  2. što se tiče neta poptpuno si u pravu......ukrasi su predivni,sigurna sam da ce ti kuća biti prelepa.a pomoćnik....
    bez njih to nebi imalo toliku čar.

    ReplyDelete
  3. Jao blago tebi na tako vrednom pomocniku,jedva cekam da moja mala tako poraste pa da zajedno radimo!
    I ja bih trebala da se pokrenem,za sada smo samo jelku ukrasili...ipak je nesto!

    ReplyDelete
  4. Ja već imam stonjake sa crveno zlatnim venčićima i čisto zlatne, tako da ne dolazi u obzir šiće nekih novih. Tako će biti ukrašeni stolovi, a jelka će biti u zeleno-oranž-zlatnoj varijanti, ako se ne predomislim, pa udarim u crveno zlatno zelenu varijantu. Još ću da vidim, a što se tiče pomoćnika "ne dam" da mi iko pomaže, zato što puno filozofiraju, jer su velike! :D Volim po svome a njih i mrzi kad se meni radi! :)

    ReplyDelete
  5. Ja uglavnom samo gledam na netu i mislim si, ovo je super, to ću napravit. I onda naiđem na drugu stvar, i tako prosjedim cijeli dan. Ukrasi su baš efektivni. I još k tome od materijala iz zaliha!

    ReplyDelete
  6. Jao, zaboravih da te pohvalim! Jako si kreativna i zaista imaš smisla da napraviš svašta! Jako su slatki ukrasi! :)

    ReplyDelete
  7. Mi (moj sinek i ja) smo ove godine odlucili ukrasiti bor samo ukrasima domace izrade. Nesto smo izvukli iz zaliha od prosle godine, a nesto pravimo ove. Uglavnom, zabavno nam je. Kuca mi se sjaji od sljokica, glittera, i ostalih sjajnih ukrasa.
    Ukrasi ti izgledaju jako lijepo.

    ReplyDelete
  8. Divno draga, odlicna kombnacija boja, a pomocnica, svaka cast, sve zbog njih<3

    ReplyDelete
  9. Slatka mala kreativka!
    Ova roze-srebrena kombinacija mi bas odgovara!
    I ja gledam po cele dane na net sta bi uradila i na kraju ne uradim nista! :)

    ReplyDelete
  10. Pravi duh blagdana i je u zajedničkom radu i vremenu šrpvedenom s djecom, zapravo je najlakše kupiti, ovako stvaraš prekrasne uspomene svome djetetu ... u duhu reklama, nešto što ne možeš kupiti mastercardom ;-)

    ReplyDelete
  11. U pravom duhu blagdana je kad ukrase napraviš sama, a ne da ih samo kupiš. Pogotovo kad ti ima tko pomoći.

    ReplyDelete
  12. I ja visim na netu, ali nikako da se primim posla! totalna sam ljenčina!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...