21.12.09

Šal i kapa


Ovaj šal je iz knjige "Color by Kristin" od Kristin Nicholas. Prvi put kad sam videla sliku znala sam da ću ga i plesti. Naravno uz to mi je trebala i kapa, doduše ovakvu sam već plela, ali ću po svoj prilici opet ostati bez nje. Mlada dama je već nosi, a ja ako stignem da maznem koji krug:)!

Vunica je "Tina superwash", 100% vuna, St. George. Moram da priznam da mi se vunica dopala, radila sam iglama 4 i 5 i već razmišljam o novom šalu ili makar džemperu za Ivu (iz iste knjige, naravno).

16 comments:

  1. Svaka čast! Prelepo. Ja baš u potrazi za nekom kapom i šalom, heklanim...pa, možda obnovim svoje heklerajske sposobnosti a možda i sve moje želje trućnu u vodu :) Svaka čast na strpljenju i umeću!

    ReplyDelete
  2. jako je lepo, poseban naglasak stavljam na šal :-)

    ReplyDelete
  3. Divne boje, slažem se. I ta Tina je divna. :) Kapa je moj favorit :D

    ReplyDelete
  4. Ove boje koje ti koristis ostvaljaju me bez rijeci! Ne ocekujem nisto manje od tebe! Uvek znas kako uskladis bojei i bas si hrabra u to!
    Meni je kapa posebna!

    ReplyDelete
  5. Baš sam te sada pohvalila mojoj ćerki i pokazala još sta si naplela. Predivan šal a još lepša kapa! I curica je preslatka! :)

    ReplyDelete
  6. Prekrasni su, i šal i kapa. A naročito me fasciniraju boje koje tako neustrašivo a uspešno koristiš. I ja se, kao što znaš, polako ali sigurno zaljubljujem u njene modele.

    A što se tiče Tine Superwash, ja sam dosta plela običnom Tinom, tj. Tinom 22, vrlo često iz nužde pošto je ponuda drugih proizvođača jako mala. Ono što mi se ne dopada jeste da niti nisu dovoljno upredene. Je l' Tina Superwash malo bolja po tom pitanju?

    ReplyDelete
  7. savrseno izgleda,i šal i kapa.

    ReplyDelete
  8. Ti mi postaješ pojam za pletenje u više boja! Kapica mi se posebno dopada. Kad god vidim neki uzorak u boji odmah pomislim na tebe ;-) Mene zanima kakva je pozadina ovog šala? Vide se niti koje si vodila iza ili si napravila tako da se preklopi i zašije?

    ReplyDelete
  9. Devojke hvala na lepim rečima!
    @misha-ne znam da li je bolja, mislim da je u pitanju čista sreća. Dešava se da štrengle iz iste partije budu različite, a ja sam zaista sa ovom turom bila zadovoljna. Slučajnost!?
    @romantales-šal sam plela u krug i posle sam ga presekla po sredini. Ivice sam učvrstila šivaćom mašinom da se ne oparaju. Naličje šala je kao i svaki fair isle, znači vodila sam niti iza. To je šal koji ima samo jedno "lice". Fotografisaću naličje, pa ću ga postaviti na Ravelry.

    ReplyDelete
  10. WoW!
    To je sve kaj ću reči...
    I ja bi to!!!

    ReplyDelete
  11. Vesele boje, taman za zimske radosti!

    ReplyDelete
  12. Svaki put kad veliš kako si prerezala pletivo mene prođu trnci niz kičmu! Znači resice su na mjestu reza? Hvala na pojašnjenju za pozadinu, definitivno vrlo topli šal, kao i sve urađeno tehnikom fair isle.

    ReplyDelete
  13. Sretan Božić (prvi puta...ako me sječanje ne vara,slave se oba...)tebi i svima onima koji su ti dragi!

    ReplyDelete
  14. Kolikoooo booooja!
    Naravno, čemu služe djeca nego da maznu ono što nam se sviđa!

    ReplyDelete
  15. ti ne moras da trosis lovu na benetton ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...