7.12.09

Otkrila sam Ameriku


Znam da naslov obećava, možda bi bilo bolje da sam napisala "rupa u saksiji". Elem, sašila sam tuniku ili kecelju (doduše neće se koristiti za kuvanje već samo za paradu!), i onda sam dodala par cvetića tj. krugova. Uvek sam se pitala kako se sašiju, odnosno proštepaju tako pravilni krugovi. Naravno, drugarica mi skrene pažnju da pročitam uputstvo za upotrebu bagat mašine. I tu otkrijem neograničene mogućnosti koje ova mašina ima, a ja koristim samo pravo i cik-cak bod. U alatu koji ide uz mašinu (ona famozna kutija u kojoj stoji ulje i četkica) pronašla sam nekoliko različitih stopica, dodatke za mašinski vez, pravo blago, koje ću uskoro početi da koristim.



Pletem veliki šal i nadam se da će za nekoliko dana biti gotov. Nisam uspela na prirodnom svetlu da ga uslikam pa ću to uraditi sledećeg puta.

18 comments:

  1. Hihi, ima puno tajni u toj knjižici ;D Samo napred :D

    ReplyDelete
  2. Imam i ja Bagaticu i znam da se na njom može i vez raditi, samo treba okvir ... nisam pokušala, ja sam u grupi onih koje su sretne kad uspiju ravno proštepati barem 10 cm ... dobro, da ne budem pretjerano samokritična znam i ciferšlus promijeniti. Stalno kukakm kako bih voljela početi šivati, a nikako da se odlučim, sada sam umislila da ću sigurno šivati ako si nabavim onu krojačku lutku i već pretražujem gdje bih mogla kupiti najpovoljnije. Dobro bi mi došla i za isporbavanje pletiva.
    Zgodna ti je ova tunika!

    ReplyDelete
  3. Tunika ti je predivna! A još se, ako dobro vidim, vezuje sa strane? To mi se posebno sviđa!

    ReplyDelete
  4. divna tunika... predivni cvetici...
    i mi kuci imamo bagat masinu, ali to sto je komplikovano namestiti i podesiti, pa to je cudo...
    cim nesto nije kako treba (debljina konca, sa podesenim brojem na tockicu, recimo) nece da radi ili samo brljavi... tako da ti odajem jos vece priznanje za ove divne cvetice... :)

    ReplyDelete
  5. @škrabalica-to će biti uzbudljivo putovanje:)!
    @romantales-i ja već dugo želim tu lutku, ali onu na podešavanje. A kad me uhvati skromnost, onda mi je dovoljna i obična!
    @misha-da,da vezuje se sa strane! Jeste da malo viri salo, al bože moj:)!
    @drangulije-ima puno mana, ali bogami i vrlina. Ja moju negujem isključivo koncem kupljenim u radnji (onaj sa pijace mi kida), zategnutost donjeg konca sam jednom namestila i za sad još uvek funkioniše, tako da ne čačkam mečku:)!

    ReplyDelete
  6. e da, to se i meni desilo kad sam prvi put pogledala uputstvo. ovo za kruzno sivenej nisam priemtila , to vidis trebam sve prolistati ponovo :D
    bas su mi slatki cvjetici!

    ReplyDelete
  7. Jeste istina,i moja singer ima sve i svasta(samo sto je ja uopste ne koristim,nemam strpljenja,( da ne bi stajala uzalud koristi je moj muz,kad treba nesto da porubi ili zarkpi,on to bolje zna,mama mu je krojacica!)

    ReplyDelete
  8. ne vele uzalud - svi ljudi sve znaju! Ja još uvijek otkrivam ćari pribora za moju šivaču!
    Tunika s tim kružičima/cvjetičima i liščem je ZAKON!

    ReplyDelete
  9. Super su ti ovi krugovi! I boje po mom ukusu! Moja je Privileg (30god stara!)i nije me izneverila ni posle pada niz stepenice (puj, puj, puj...)
    Pozz

    ReplyDelete
  10. @drenka-ja sam poslednji put čitala uputstvo kad sam učila da uvlačim konac:)!
    @snežana-blago tebi! moj rad na mašini je do sada uglavnom to i bio: zakrpi i skrati, tek sad sam se okuražila i nešto da sašijem!
    @sandra-hvala, hvala!
    @dokona-mojoj se tako nešto još uvek nije desilo, mada sam sigurna da bi i ona izdržala, no k'o što kažeš puj, puj...

    ReplyDelete
  11. joj sta mi radite...sad bih i ja da sijem...samo ne znam gdje da stavim masinu...mozda da izbacim tv...

    ReplyDelete
  12. Ja sam jos uvijek u pocetnickim mukama, pa mi sivanje u krug djeluje kao naucna fantastika. :-) Nadam se da cu jednog dana (mozda za nekih 20 godina) i ja napisati post kao ti o nekom uporabljivom odjevnom predmetu.

    ReplyDelete
  13. super ti je tunikica, krugovi su ti super ispali...boja mi se sviđa.

    ReplyDelete
  14. @incoknito-stavi je ispod stola, sigurno ima mesta:)!
    @cronitty lady-treba biti uporan, ne smem ni da kažem koliko stvari sam bacila!
    @kreativka-hvala!

    ReplyDelete
  15. Pa ja upravo na tu krojačku lutku koja se može podesiti po mjerama i mislim! Našla sam ju za sada najpovoljnije u jednom engleskom shopu jer je i cijena poštarine najmanja. Imaš je u tri osnovne veličine i onda ju možeš podešavati po svojim mjerama ... to bi mi tako dobro došlo i za pletivo, ovako je živa muka jer moram na sebi isprobavati, što neminovno nosi rizik da neće savršeno pristajati. Da smo bliže mogle bi zajedno kupiti jednu, pa posuđivati :-)

    ReplyDelete
  16. Ja sam sada u šivenju, ali isto tako, kao i ti, samo pravo i cik-cak! Nemam bagaticu, ali imam fantastičnu mašinu koja svašta radi, a ima i tih silnih papučica, koje ja ne znam da koristim. Jeste mi, pre sto godina, bio serviser i ja sam sve to negde zapisala, samo gde? Ajd, javi, kad nešto opet, otkriješ!

    ReplyDelete
  17. @romantales-pogledaj ovaj tut za pravljenje lutke po meri, možda je to najbolja varijanta! http://www.youtube.com/watch?v=x--8bbDFR3U&feature=player_embedded
    @duda-javljam sigurno!

    ReplyDelete
  18. Bravo!
    Ja imam" Slavicu od 73 će, sve to mi je komplikovano, sada su mnogo savremenije.
    Fantastično ti ide, tunika je divna!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...